Jag överlevde!

Att dra ut tänder va ju ingeting. Hur enkelt som helst.


Haha nej det var en liten smålögn. Det var inte lätt och det va en jävligt
stor grej. Jag kom dit och var livrädd. Fick lugnande och satt och skakade.
Yami satt och filmade medan jag satt där och försökte lugna ner mig.

Efter en stund så satte dom igång med bedövningen, då satt Yami och höll
mig i handen. Haha! Sen när dom satte igång med att dra ut tänderna så tror
jag fan att Yami mådde sämre än vad jag mådde, hon såg när dom drog ut
och allt. Kan bara tänka mig hur äckligt det måste sett ut.

När vi var klara så kände jag mig heelt borta. Mina ben kändes som att bara
dom var packade och jag var så jävla lättad över att jag klarade det.

Hahah det roligaste måste nog ha varit när Yami skulle sätta in bommulstussar
i min käft, alltså där dom hade dragit ut tänder. (för att stoppa blödningen)

Eftersom att hela min mun var bedövad så kände jag ju inte att Yamis fingrar
va inne i min mun, så när hon höll på där i min mun så trodde jag att hon sa
"Så bit ihop nu", så då bet jag. Fast hennes finger. Hahahah! Fyfan va jag garvade.

Jag kanske slänger upp videos sen. Roligaste videon eeeever. Hahaha!
Men tack bästa vän för att du följde med idag ♥




Kommentarer
Postat av: AAYLIIN

DU SUGER PÅ ATT UPPDATERA! puss på dig

2010-05-09 @ 21:20:51
URL: http://awww.aayliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0