encore

Jag och Emma är inte dom bästa på att planera ...

Igår så kilade jag ut till Yami för att fota lite och sociala.
Efter en stund kommer Emma och vi hinner vara ute i 15minuter
innan vi bestämmer oss för att åka buss till Flen. Så vi hoppar på,
jag hade inga nycklar eller busskort. Men vi chansade och lyckades!

När vi kom till Flen så kilade vi upp till Rix för att kolla om Samir jobbade.
Men istället stötte vi på honom utanför och baby va där också.

Alla skulle iväg och spela fotboll så jag och Emma hakade på. Jag bakom
bby på cykeln och Emma i bilen. Haha! Chillade där en stund och sen hem till
Samir. Eftersom att vi "missade" bussen hem till min mamma så försökte vi
desperat få tag på någon som ville köra ut mig, samir, emma och rickie.

Tillslut fick jag tag på en och vi åkte hem till mig. Mamma var inte hemma men
hon hade lämnat altandörren olåst, vilket var jävligt tur.

Chillade hemma hos mig med dricka och musik. Myysiigt (:


Nu: Plugga och städa mitt stökiga jävla rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0