chillkväll med bästa vän.

Jag och Yami packade ner vattenpipan, chips, godis och powerking
och kilade ut. Vi satte oss i gräset med musik och allt de där.

Så jävla skönt. Förutom alla jävla mygg. Och jag ska fan skaffa
myggmedel till ögonen, för alla mygg siktade på mina ögon,
medan dom siktade på Yamis rumpa.

Kanske ett tecken på vilka delar vi ska va stolta över?
Så Yami, be proud of your ass!

Aylin och Nathalie slog sig ner tillsammans med oss också en stund.
Nathalie hade ut vattenpipan på Aylins lakan som vi satt på.

Nathalie satt och hade panik och sa förlåt femtioelva gånger, Aylin
skrek "AAH MITT LAKAAAN", Yami snackade i telefon men kastade
iväg den och jag skrek till Aylin "HÅLL KÄFTEN" samtidigt som myggorna
attackerade mitt ansikte. Aylin, ta det inte personligt. ♥
Men det blev fööör mycket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0