26 maj tvåtusentio.

Guuuudmyrning godisar!

I Söndags åkte jag hem till mamma. Sen på kvällen åkte jag hem
till älsklingen. Han har köpt en katt. Som va en tjej, men det är tydligen
en kille. Haha, long story.

Måndagen: Baby drog till skolan 1 timme tidigare än mig så jag låg
kvar en stund i sängen hemma hos han och myste med katten. Sen kilade jag
iväg till skolan. Sen på eftermiddagen åkte jag och älsklingen hem till min
mamma och sov kvar där.

Igår va det 1 månad också. ♥

Känns så jävla kort tid. Mamma trodde att det var 3 månader. Haha!

Igår: Jag kände mig helt död och va hemma från skolan. Jag och Rickie
åkte hem till honom och somnade på två sekunder. Sen kilade vi ut och
träffade Kb, Uttor och hälsade på Samir när han jobbade.

Kb och Jennifer kom förbi igårkväll också och kollade på film med oss.
Trevligt! (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0