will you be ready for the dancehall truck.

Sitter och lyssnar på en sjukt skön låt och försöker städa.
Måste plugga också. Men ork, lust och motivation finns inte.

Men måste. Ska lura hjärnan att den slipper matte B i två veckor
om den jobbar på bra med svenskan.

Jag har absolut inte gjort något alls idag. Men endå så har dagen
bara flygit iväg. Jag trodde att klockan var 15, när jag kollade på klockan
så var den 17!?

Nu hade jag tänkt klaga som alla andra gör på den där snön.
Det smälter säkert bort fort, men endå? Mer snö? Ge lite till isbjörnarna
som klagar på att det är för varmt. Världen är orättvis helt enkelt.

Mer intressant har jag inte att skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0