the game

Godmorgon! Vaknade nyss.
Haha nästan 14? Trodde den var kanske 11 när jag
öppnade ögonen.

Men drog igång The Game och R. Kelly och höjde volymen.
Och det är nog den bästa starten på morgonen.

Huvudet går i takt med musiken och kroppen måste röra
på sig. Haha! Så lördagen fick en väldigt bra start på dagen!

Nille sov hos mig inatt. Igår skulle vi kolla på Luftslottet som
sprängdes.
Jag älskar filmerna. Men ögonen hängde inte
med i filmen efter ungefär 1 timme, hur mycket skallen än
försökte att övertala ögonen att skärpa sig så gick det inte.

Så jag somnade.

Sen imorse var jag helt död. Så jag var väl inte så jätte trevligt
sällskap när Nille var halvt vaken. Så han gick hem.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen sen ska jag smsa baby (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0