jag får väl skylla på hårfärgen like my blonde brother does.

Inte nog med att jag är en sån bra flickvän och trillar
inne på coop och skämmer ut min pojkvän så suger
jag fan på hemmasysslorna.

Slänge nyss in en tvätt, vit tvätt. Lekte lite proffsig sådär.
Startar maskinen och går därifrån. Sen när jag går tillbaka
så ser jag ett par rosa underkläder där i!

Jag ville bara kasta mig på tvättmaskinen och skrika lite
dramatiskt, kanske fälla några tårar. Fast det är ju Yamis grej.

Så jag gick därifrån som en man och nu väntar jag.
Får se hur missfärgade klänningarna och jackan blir.
För tvättade jackan tillsammans med klännigar och sånt?
Det går väl, eller? hahah

Stackars min pojkvän. Han får stå för hemmasysslorna
och jag får väl pröva på att sköta jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0