its on!

    

Imorse klockan 10 åkte jag och satte dit den. Höll på i 1 timme.
Höll på att dö. Mina läppar töjdes ut som fan av den där plastgrejen
som man stoppar in i käften så att man slipper gapa själv.

Fyfan vilken stor käft jag fick, dör av garv när jag kollar på bilderna
som pappa tog.

Pappa: Man skulle kunna kasta in en tennisboll i din käft! hahaha!

Såg ut som fan. Jag låg bara och tänkte på Sawfilmerna.
"Snart kommer han säga Hello Mikaela, i wanna play a game"
Så tänkte jag nog under hela den timmen.

Så jag hade jävligt stor käft. Nu är läpparna skit stora. Eller i alla fall
överläppen. Tänderna gör ont och jag försöker trycka i mig gröt.

Röksugen som fan. Men ska inte. Halsar i mig ytterligare ett glas
oboy och försöker ersätta det med nikotinsuget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0