hittat min första bil ♥

såg att det var 4 dagar sen jag skrev sist.

Men har varit lite kaAos dom senaste dagarna så har verkligen inte
orkat skriva eller ens lägga ner tid på att nörda framför datorn.

Helgen spenderades i alla fall med världens underbaraste.
I fredags var det fest, ungdomsyran.

Igår var det ju studenten! Så jag och baby gick ner till skolan och
kollade. Sen åkte jag, sanna, bj och rickie till Norrköping för att festa igen.
Men när vi kommer dit så fanns det ingen dricka kvar. Meen jag fick
se snygga bilar. På nån bilträff där. Och där hittade jag min drömbil. ♥
Eller aah, i alla fall som första bil.. Yami, en sån bil blir det vi kommer åka
runt i!

Idag har det bara varit chill ute i solen. Träffat folk och käkat glass.
And now im home. Imorgon gäller det.. Fyfan vad jag är nervös! Kanske
slänger upp en bild på det när jag är klar imorgon (;


haha pratade med pappa om att jag ville ha en sån bil i sommar.
Och bra, bara jag fixar körkortet nu. Sen taggar jag och yami lååååångt härifrån asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0