fest i flen?

Wow. Nästan som en fet festival. Haha nej inte direkt.
Men åkte dit i alla fall med Tor eftersom jag inte hade något
liv alls, satt med chips och godis i knät och skulle precis
dra igång en film.

Åkte dit, träffade MalinSyster, Allt annat roligt folk
som man inte har träffat på tusen år, Dansade järnet,
fick träffa älsklingen, dansade lite till, sen somnade
jag och rickie hemma hos Jennifer. Alltså Kbs tjej (:

Och som vanligt tar jag aldrig några bilder. Haha!

Haha det mest komiska och sjuka som hände idag var när
jag ramlade inne på coop. Kan inte ens skriva ner det för att
jag garvar så mycket. Hahahah! Skit samma, jag och baby fattar.

Kanske Yami när jag berättar. Hahahh men tror fan att jag garvade
mer då än när Yami ramlade på is i vintras. HAHAH nej fuck vilket
fluminlägg peeeeaaace


 
Nu; Duscha, sova och sen åker jag kanske till mamiii! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att träffa dej sötnos ! <3

2010-06-14 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0