vilken ooonsdag!

Den här onsdagen har fan varit värst. Värre än att jobba
till 17. Mycket värre. Skulle till tandläkaren och fixa ett hål
idag.

När jag kommer dit så säger dom att det inte finns något hål.
Ni skulle sett min lycka. Jag flög nästan ur stolen och skrek
"WÖÖÖEEEJ", aah ni förstår?

Men sen säger dom att det finns ett pyttelitet hål där.
Happ, då var det bara att lägga sig igen och be tusen böner.

Tandläkaren: Vill du ha bedövning?
Jag: ÖÖH jaaa tack!
Tandläkaren: Okeej tänkte bara på att vissa skippar det ibland
Jag: Aah men inte jag.. Men försiktigt. Jag har världens sprutfobi.

Visst var hon försiktig. Först satte hon på en salva som gjorde
så att jag inte skulle känna sticket. Sen bad hon mig blunda och tänka
på när jag sitter med en vän och dricker te eller kaffe.

Vafan? Bruden till tandläkare kände mig redan. Så jag låg och tänkte
på när jag och Yami dricker te hemma hos henne på kvällarna.
Sen får jag sprutan, och dom sprutar in sån där vätska i tusen år.

Så jag började fundera på om dom skulle droga ner hela mig
och sedan göra roliga saker med mig när jag inte är i medvetandet.
Rita mig i ansiktet och leka att jag var en clown eller nåt?

Men jag klarade mig. Sen fick jag alla grejer i käften och dom
lagade hålet. Läppen kändes som att jag hade sprutat in tusen liter
botox. Men när jag kollar i spegeln är dom helt normala. Kändes sjukt.

När jag kom hem fick jag hostmedecin så började känna mig
riktigt drogad. Haha! Nej fyfan, tänker inte skriva ut mer på bloggen.

Men riktigt äckligt var det hos tandläkaren (: Nu har jag inte haft
någon känsel i munnen i tre timmar.


Kommentarer
Postat av: Nille

hahah herregud gumman x)

2010-01-27 @ 13:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0