toppendag!

Vaknade helt på fel sida imorse. Eftersom att jag
fortfarande har kvar den där jävla hostan som kommer
på nätterna. Och det är ganska jobbigt när man ska sova (:

Men nu mår jag mycket bättre. Har gjort rent mitt öra, eller
aah hålen/örhängerna, kalla det vad ni vill. Men ni fattar?

Nu gör det inte lika ont längre. Och när jag tog mitt första hål
i öronen (för flera år sen) så var jag inte alls nervös och det gick
fort och smidigt. Men idag fick grabbarna ha lite kul.

Jag va livrädd och skit nervös såfort Kb närmade sig med nålen.
Linda satt och höll mig i handen. Tor satt och tugga på sin bok
av nervositet. Uttor tyckte om att se mig plågas. Jag fick publik.
Samuel satt bara och garvade. Allt var helt enkelt en ren jävla cirkus.

Första hålet han skulle ta på mig tog nog en kvart innan vi
verkligen gjorde det. Fört fick han sitta och peta lite på örat med
nålen sen fort trycka igenom.

Haha vilka muppar. Öppnar en egen piercingstudio i vårat
klassrum, publik är varmt välkomna. Jag får väl se till så att Kb
tar med sin tatuerarmaskin så kan vi börja med det också!


aaw, dom är såå snälla. Big fan of mikaela brukar dom skriva också överallt.


Tack Kb, på måndag kör vi igen! (:

Kommentarer
Postat av: malin

Vart ska du ta då? :) Ha en bra helg. <3

2010-01-15 @ 00:39:57
URL: http://pamaalni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0