svag utan cigaretter och choklad.

tyvärr verkar det som att det är så. För första gången
var mitt nyårslöfte "Sluta röka, ta tag i ätandet och inte
trycka i mig femtioelva kilo choklad så ofta"

Och det har väl gått bra? Det har faktiskt gått jävligt
bra. Men nu är det så att jag har varit sjuk i 4 veckor nu.
Och jag blev extremsjuk efter att jag började följa löftet.

Inatt har jag hostat som vanligt. Så idag ska pappa köpa
sån där äcklig hostmedecin så jag kan sova på nätterna.
Sen vaknade jag med världens största underläpp.

Det hade varit skillnad om jag vaknade med mycket större
bröst. För då skulle jag hoppa runt av glädje, men min underläpp?
Come on?!

Jag lovar, det här är ännu ett test för att se om jag kan
hålla mig till löftet och se hur stark jag är.

Så ledsen att göra mitt "fake öde" besviken, för jag kommer
kriga efter att bli frisk och kommer inte röka (:


Jaa, sådär såg jag ut igårkväll. Idag är dagens
"lookie lookie" monster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0