smile baby.

"Klart du ska få kolla in andra brudars rumpor och tuttar".
Fan vilken grym flickvän jag är som skriver sådär till min pojkvän.
Men jag kanske ska kontakta någon tjejkompis där i närheten som
ska gå förbi honom och flirta lite. Visa brösten lite och vicka lite extra
på sitt lilla ass.

Hon kanske ber honom om att följa med till toaletten. Så Nille,
lita inte på alla brudar (: Och brudar, är ni i närheten av
Nille så ska ni gå med heltäckande kläder.

Haha nej förstå ironin. Men jag och Nille hade en snabb liten diskussion
om det nyss. Och nu tänker jag på hur mycket det suger ibland att vi inte
går i samma skola. Men det har ju sina fördelar också (:

Kom precis hem. Skolan har varit toppen som vanligt!
Ångesten börjar krypa fram såfort jag tänker på att det är onsdag imorgon.
Kassan, jobba till 17 och mitt i veckan.

Aja, det ska väl gå bra hoppas jag (:
Nu hade jag tänkt försöka plugga lite. Sen får jag se vad
som händer :*


Kommentarer
Postat av: Nille

haha gumman de va du själv som sa, se men inte röra :* <3

2010-01-19 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0