sjuk och har helvetet själv under mig.

godmorgon! hoppas alla har sovit bra och vaknade på rätt sida. För det gjorde verkligen inte jag. Jag har inte sovit nåt alls. Förutom kanske någon timme? Men har antingen legat och frysit ihjäl eller svettats ihjäl. Har inte kunnat andas med näsan och inte kunnat svälja för att min hals är helt fucke* up.

Idag mår jag mycket sämre än vad jag gjorde igår. Huvudvärk, ont i halsen, halsen är uppsvälld och hela kroppen är död. Jag skulle ha åkt hem till Linda idag också. Men självklart kom nåt ivägen, som vanligt när hon och jag planerar nåt. Haha! Men jag skulle vara hundvakt till valpar och Frigga. Fyfan va dom dödar mig. Inte Frigga, men valparna. Kommer aldrig tacka Pappa Zeno för det här.

Men på Onsdag försvinner Maja och Frezia. Faaan va skönt. Dom är piff och puff. Ska alltid hitta på massor med bus tillsammans. Nu hade jag tänkt gå och försöka vila lite. Saknar att snacka skit och dricka te med Yami. Saknar att pussas med Nille. Men ska lägga mig i min säng och leka död och hoppas på uppmärksamhet från min syrra.

Om en halvtimme är det dags för promenad igen med alla valpar. Känner mig som Bruden som talar med hundar. Går runt med alla hundar, okopplade och pratar med dom. Haha. Aja, have a niiice day kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0