överdriver inte, seriöst.

Jag har världens humörsvängningar.
Ena stunden så är jag skit irriterad och arg på pappa
för att han ber mig stoppa in kläderna i tvättmaskinen.

Sen när jag skulle borsta håret så hade jag en liten tova,
självklart började jag störtböla och hela världen gick under.

Sen tappar min bror en chipsbit på golvet, jag fick världens
skrattattack och bara gick runt och skrattade hela tiden.

Mitt humör ändras på två sekunder. När Aylin frågade hur jag
mådde på msn så var allt bra så jag svarade "bra :)"

Men samma sekund när en annan frågade så blev svaret
"dåååligt som faaan, hatar världen."

Haha jag överdriver inte nu. Jag är arg, ledsen och helt överlycklig.


imorgon kommer Nillebabe. Då kommer jag vara världens lyckligaste.

Kommentarer
Postat av: Leyla ☆

Låter som vi drabbats av samma grej.. Jag vet inte om det är PMS eller om jag börjar bli dum i huvet, men humöret pendlar som faaan! Bläääsch!

2010-01-23 @ 18:45:19
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0