not a good start on this friday.

Hellooo! (:

Fredagen började inte så roligt. Blödde näsblod och mådde
jätte illa. Så inatt har jag knappt sovit nåt. Jag kan knappt gå
heller, världens träningsvärk.

Så idag känns det som att hela världen kommer gå under.
Så som det har känts nu ett tag för både mig och Yami.

Eftersom jag var hemma idag så tänkte jag att jag skulle göra
lite nytta, eftersom jag gick upp klockan 6 imorse. Så jag började
plugga, men kom på att jag har missat paradise hotel. Så kollade
på det. Och Fredrik åkte ut. Fan. Why Fredrik, why?

Nu måste jag sluta klaga. Det kunde ha varit värre. Jag kunde ju ha
varit Yami. Haha nej jag skoja. Så farligt kan det inte va att vara henne.


Freeeedrik. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0