lovebird

musiken har verkligen kontroll över min kropp,
mitt tänkande och har tagit min själ totalt nu.
Humöret och allt ändras varje gång jag byter låt.

Oftast är det så. Men idag är det extremt.
Dagen då? Jag kom till skolan, med pulsen på tusen
och kunde varken andas eller prata. Jag lyssnade på
en låt från bussen till skolan som det verkligen inte
gick att gå långsamt till. Hardcore till tusen var det.

Lite motion på köpet tänkte jag. Men när jag kommer
in i klassrummet sitter alla och lyssnar på läraren
och det enda jag hör är mig själv sitta och klaga på hur
jobbigt det var och hur fort hjärtat slår.

Men förutom andningssvårigheterna så har dagen varit
toppen. Jag har bestämt med Kb att han ska ta fyra hål
i mina öron i skolan nu också. Hoho!

Nu ska jag fortsätta med att springa runt i mitt rum sjungandes
och dansandes. Fjärrkontrollen till tvn får bli min mikrofon.


Bild från imorse. Och neeej, jag redigerar inte mina ögon, för er
som har frågat. (:


Kommentarer
Postat av: Han som finns överallt

The most beautiful eyes in the world! <3

2010-01-11 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0