hur jag fick dig att älska mig.


Haha mupparna själva. (:


Chico har blivit stoooor. :')


Yami visar hur hög snön är. :*

Igår skulle vi ut och ta bilder med pappas systemkamera för Yami
hade en skoluppgift. Men vi lekte lite med kameran och tog slut på batteriet.
Så vi vandrade hem till Yami och drack te.

Påvägen hem till Yami:
Jag: Vet du vad som skulle vara tufft?
Yami: Nee?
Jag: Om vi tog en bild och en varg va med ...
Yami: HAHAHAHA

Egentligen förstår jag inte det roliga. Det skulle ju vara jävligt
tufft? Sen fortsätter vi att gå och jag halkade såklart. Yami märkte ingeting
först eftersom hon gick och babblade om facebook och hennes lärare.

Så jag tänkte resa mig lite diskret och sen glömma det.
Lite pinsamt att jag halkar utan ett ljud liksom ..
Sen vänder Yami sig om och ser att jag är nere på marken.
Då fick hon världens flipp och garvade ihjäl sig.

Jag försökte först med att förklara att det var ett snyggt
danssteg. Men hon fortsatte bara att garva.

Då kommer en bil och kör mot henne, jag flyttar mig till kanten
men hon går rakt mot bilen med händerna upp i luften och skrattar.
Hon såg ut som en galning.

Men snäll som jag va så ropade jag på henne och sa att hon
kanske skulle flytta på sig. Så hon slutar skrattar och vaknar upp
till verkligheten. Så kära läsare, hon klarade sig utan några skador.

Nu hoppas jag verkligen att Yami förklarar bättre på sin blogg
och berättar. För det var sjuuukt roligt. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0