hemma hos pappa

Nu är jag hemma från skolan, och är hemma hos pappa.
Efter skolan igår så åkte jag till Nyköping. Träffade Yami
och myste på stan bara. Sen åkte jag hem till Mamma.

Jag och mamma kollade på paradise hotel, lagade
mat och planerade lite saker inför helgen. Som jag inte
avslöjar nu, hoho!

Idag i skolan har det varit toppen som vanligt.
Hade varken datalektion eller engelska. Men jag och Kb
fick endå jobba som jävla slavdjur på lunchen med våran
redovisning. Och Linda va inte i skolan idag heller ):

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Känns som jag kommer
bli febrig snart igen. Inget ovanligt, eftersom jag är sjuk
hela tiden.

 
haha, nyyyvaken, glad och oredigeraaad. Eller aah, högra bilden är ju ändrad till
sepia eller vad det heter (:


Haha nu fick Kb och hans toffs vara med på min blogg mot hans vilja.
Fast vet att han egentligen vill. Men jag gillar hans tatuering på handen (:


Kommentarer
Postat av: LInda

Saknar dig! <3 Så jäkla typiskt att jag skulle bli sjuk...

Haha, Kb var ju jävla snygg i toffs. xD <3

2010-01-26 @ 17:07:26
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0