give out form underneath me

helloooo! Måste bara berätta att min hals känns mycket bättre!
Eller vänta, nu när jag sväljde och kände efter så känns det inte
alls bättre? Men jo, lite gör de. Det gjorde det i alla fall.
Men det är värst på kvällarna och på morgonen.

Yami var här för en stund sen. Vi har varit med våra hundar
hemma hos henne. Försök fixa hennes nya mobil som hon
kanske skulle köpa, men nu funkar den inte. Long story.

Vi har tagit igen lite av de dagar som vi har missat från varandras
liv. Hon fick min julklapp också, som vanligt är jag sen med det.
Men hon fick två biobiljetter till New Moon. Och jag har iiiinte i baktanke
om att hon skulle ta med mig.. Haha!

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli torsdag. Nästan alla börjar
skolan imorgon. But not me. Hoho! Så imorgon blir det en MikaelaDag.
Ska måla naglarna, dränka mig i lotion, städa, duscha i tusen år,
fixa mina ögonbryn, gå och handla grönsaker och dipp och bara ta det
lugnt :) Oooch de där med ögonbrynen.. Jag har aldrig behövt noppa dom
eller färgat dom, förutom om det hamnar ett litet hårstrå där de inte ska va,
men till saken; Jag vill göra om dom totalt.

Smalare, kantigare och mycket annorlundare än vad jag har nu.
Vi får se hur det blir imorgon (; Ska färga håret också på lördag! Hoho.
Haha vilket ointressant inlägg, men nu vet ni. Kyyyyss.


som ni ser är mina ögonbryn ganska "runda". Haha det märks att jag börjar
bli trött, snackar om mina ögonbryn. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0