en underbar start på helgen ♥

Igår åkte jag och min älskade mamma iväg till Nyköping.
En impulsgrej bara. Det var länge sen jag träffade mamma,
så det kändes skönt att vi kunde umgås.

Vi shoppade lite snabbt sen gick vi iväg och käkade.
Sen åkte mamma hem och jag skulle åka hem till pappa.
Men jag åkte senare. Så Yami och Lollo kom och socialade
med mig. Mycket skratt och riktigt trevligt :)

Yami och jag var inte direkt kungar på att käka glass.
Hennes glass hoppade upp på hennes näsa och min glass
flög bara iväg lite överallt.

Sen när vi tog bussen hem så fick jag sitta och lyssna på
när Yami sjöng. Hon baxade min musik och allt. Har flera videos
på när hon sjunger. Kanske lägger upp dom, eller Yami? (;

Sen när jag väl kom fram så stod Nille där och väntade på mig.
Vi kilade hem en stund. Hälsade på min pappa och allihopa.
Sen drog vi iväg till gårn för att få träffa alla som va där som jag
inte har sett på länge.

Sen drog jag och Nille ut. Vi lekte lite i snön. Promenerade femtioelva
mil. Och hade det jätte mysigt. Sen tog vi en liten promenad med Yami
också :)

När vi kom hem så fixade vi mitt öra. Det va jätte svullet och
jag fick inte in nåt nytt örhänge. Men sen fick jag sitta i Nilles knä
och bita ihop sen tröck han igenom örhänget. Såååå duktig.

Nu ska jag städa, skriver kanske senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0