down down dooown (8)

Dagen har varit toppen. Fixade mig och allt de där
imorse (förmiddagen). Sen skulle jag ta fram mina goda
egenskaper om el och lampor. Jag skulle byta en sån där
lampa i min lampa. Haha ni förstår?

Men det gick inte bra. Jag skruvade in den i fel hål och
för hårt. Så hela glaset sprack och det lät "BOOOM".
Så jag ringde över Aylin för o se om hon hade några kunskaper
om lampor. Men Aylin? Come on. Säg nåt hon vet.
Haha nej jag skoja, men hon skrev nästan samma sak i sin blogg.

Men var med Aylin ett tag. Sen kilade vi hem till henne.
Där socialade jag med Yami som hade sin emoday.
Men såna dagar har alla. Men vi klarade oss igenom kvällen iaf.
Jag gjorde det, tror hon lever fortfarande.

Nu hade jag tänkt sova. Har gjort ett vad med Nille också.
Från den 8 Januari till den 15 Januari. Men skriver inte det här.
Hoho!


love, m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0