daaaaaamn.

Både jag och Yami har en liten tyck-synd-om-mig-kväll.
Båda kräver uppmärksamhet och båda är helt depp.

Jag tror att det är för att vi inte har träffats själva på jätte
länge. Vi behöver varandra. Nu ska vi ut och peppa varandra
till att fortsätta leva. Haha det där lät deprimerande (:

Sen ska jag plugga klart det sista och sen iväg till gymmet!
Och vem tror att jag kommer orka träna ikväll? För första gången.
Jag tror inte det. Men vi får se.

Slutar nog med att jag och Yami köper chipspåsar och lägger
oss framför en kärleksfilm. Och vi får inte glömma glassen.


Kommentarer
Postat av: Leyla☆

Vafan, har du också gymkort? Hur kommer det sig att jag aldrig ser någon av er där då?! ;O

2010-01-19 @ 09:17:44
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0