cyber love.

På 2 sekunder försvann all ork till allt. Helt död i kroppen.
Hade tänkt stooooorstäda i mitt rum. Damma, skura golv,
dammsuga och allt.

Måste springa iväg till affären också. Men orkar verkligen inte.
Och orkar inte ha praktik nu. Ska fan sluta klaga nu.

Men Yami kan du komma hem snart och ta lite klagomål från mig?
Och jag saknar min mamma. Jag vill sova. Läsa min bok.
Nu är jag klar med klagandet (:


Första kvällen i Turkiet 2009.
och lite klagomål till.. Jag saknar Turkiet sjukt mycket. Värmen och allt.
Haha och det ser verkligen inte ut som att vi fyra är syskon.
Matilda och Rikard som är mörka, sen jag och lilla Sebbe håller oss till den
ljusa sidan.

Kommentarer
Postat av: Leyla ☆

Hahaha okej, bara du har eget kort så inte yami sätter mig i skiten genom att släppa in andra, när jag har övertygad dem om att hon är "ansvarsfull ung dam" ;P Jaaa det är en jävligt bra ursäkt för att vara tröttna på morgonen, mongon ;D ♥

2010-01-19 @ 18:13:07
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0