6 månander kvar.

Jag bestämde mig för ett tag sen att jag ska lära mig
hur man sparar pengar. Och jag fick ju en spargris av
Linda i julklapp. Haha hon har inte ens fått sin än, lite pinsamt :$

Men i alla fall.. Bestämde mig att jag ska  spara nu och ska
eeendast handla sånt som jag verkligen behöver.

Idag gjorde jag nästan av med 100:- på varm choklad och fika?
Men det kändes nödvändigt. Jag höll ju på att dö av sug.

Nyss var jag nära på att beställa kläder för några tusen,
hittade tusen saker jag ville ha. Men sen så kryssade jag sidan
och avbröt allt.

Så det går ju ganska bra? Får se hur det går i fortsättningen.
Nu ska jag ringa Yami och sen smsa Nille.
Kanske drar till tempo och spenderar lite pengar..


skorna, dressen, klockan och legginsen. Plus en väska som det
inte funkar att ladda upp bild på. De är några få saker av det jag vill köpa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, kom på nu att vi inte fixat din plupp till spargrisen! xD Så du kan börja spara pengar där i. ;) <3

Duktig du var som klickade ner sidan, fast du avr så frestad att köpa massa saker. Hejar på dig! <3<3<3

2010-01-27 @ 10:50:44
URL: http://Liinadg.glogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0