23 Januari, 1 månad. ♥

Allååååhaa!

Ville bara skriva att jag lever. Men orkar verkligen inte sitta
vid datorn så mycket som jag egentligen brukar göra.

Har inte gjort något alls idag. Suttit och kollat på tv med pappa
och zeno bara. På bilden ser ni vår lilla knähund. Amchihuahua.
Han ska egentligen vara en Amstaff. Men vi börjar ju undra ...


Dagen startade jätte dåligt också. Spillde oboy på hela mig.
Tappade mitt oboyglas. Hade ingen aning om vad jag skulle ha på
mig. Och ingen sömn alls. Har mått så jävla illa. Men nu är allt kalas (:

Ikväll så hoppas jag på att Nille kommer hit. Eller tycker att han
borde komma nu. Igår var han och jag hundvakt till hans hundar hemma
hos hans pappa, sen kilade vi hem till mig och kollade lite på Hajen.
Skit bra film, rekomenderar verkligen! Eeeeller inte (:

  


Kommentarer
Postat av: Nille

Han kommer så fort hon vill ha honom där =) <3

2010-01-23 @ 16:58:37
Postat av: Leyla ☆

Hahaha skönaste bilden! Knähunden zeno :P

2010-01-23 @ 18:41:30
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0