YAMI SKRIVER (21-02);

Hej Mikaelas läsare :) ! Yami som skriver.


Som sagt så är jag hemma hos Mikaela och bleker mitt hår.
Hon tar verkligen frisör-känslan på allvar och drog fram ett
rullande bord med hårborstar och grejer. Skaffade sig en
fet brytning och ställde randomfrågor som frisörer brukar göra.

Mika: Ohaa myke strrakkt håår!
Jag: Aaah..
Mika: Bohr du häraaa?
Jag: Aaaah..
Mika: Har du pojke?
Jag: Aaah..
Mika: Aaahh.. Jag komma fran Ahhlby! Myke fint!
Jag: Aaah..
Mika: Aah...


Tror hon gav upp lite mot slutet haha!



Men aja, jag har faktiskt ingenting roligt att skriva :)
Och nu ska Mikaela tvätta ur mitt hår, som skulle ha gjorts för 5 minuter sn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0