vilken färg har själen, älskling

Nu är jag hemma efter jobbet och tandläkaren.
Nu känns det som att det händer lite saker, skulle ha
fått tandställning för länge sen.

Men idag så ringde min tandläkare till han som ska sätta
in tandställningen. Så nu ska jag bara vänta på att få hem
ett brev med en ny tid. Sen ska han kolla mina tänder,
sen dra ut 4st och sen kör vi.

Tandställning.. Hur fan ska jag överleva? Någon annan som haft
det? Haha sjukt nervös (':



Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen. Sen ska jag fan
städa mitt rum. Det ser ut som .. Eller nej, jag ser inte ens
vad det ser ut som.

Kläder, väskor, jackor osv ööööverallt.



tydligen ska det komma en halv meter snö också.
Jag är så jävla trött på vintern nu, vill kunna gå i shorts och nåt linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0