utrota snön, sounds like music in my ears.

Linda ringde mig för någon timme sen och berättade vad
som hade hänt inatt med tennishallen och alla kaniner.

Är sjukt trött på kylan och snön. Ska springa ut med min
lilla hårfön snart och smälta all snö. Jag kommer bli hjälten,
legenden.


Jag vaknade i alla fall strax efter 12 och kunde knappt prata
för att jag hade så ont i halsen. Men jag gjorde thé och pratade
lite med Linda i telefon (:

Nu hade jag tänkt duscha sen ska jag städa mitt rum.
Ikväll ska jag och min älskade lillebror göra tacos! :')


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, snön kan gott försvinna nu, men det är nog inte bara snöns fel att det som hände, hände. Frågan är hur tennishallen var byggd!?

Har precis pratat med Krisse och hon säger att det är såååå många kaniner som har räddats. Vi åker dit imorrn och hjälper till! Ska bli så skönt att träffa alla... <3

2010-02-20 @ 19:24:04
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0