syskonkärlek på hög nivå.

Rikard (min bror) ska omformatera om min dator.
Eller visst heter det så?

Ska jag verkligen våga lita på honom. Jag vet liksom
om när vi var små och hade en gemensam dator
fast en varsinn användare och lösenord.

Han loggade in på sin användare och kunde ändra mitt
lösenord och "hackade" sig in på min användare.

Då va han 10 år kanske? Jag var 12 och fattade ingeting.
Han har berättat nu att han gjorde så, antagligen för att han vet
nu att jag inte kan göra något mot honom.

När vi var små kunde jag sprungit med tårar i ögonen och
skvallrat för pappa. Det hade ju varit så farligt.


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Okej :D

2010-02-21 @ 13:36:24
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0