primo victoria!

Haha sitter och dunkar sabaton. Yami sitter och..
Ja vad gör hon? Funderar varför i helvete hon är kompis
med mig?

Jag lyssnar på sabaton och hon på svensk hiphop.


Nej men jag är väl inget big fan of rock, men liiiite.
I alla fall.. Yami har varit här ett tag och nu sitter hon
och skriver en liten dikt till mig. Så kärleksfull, och inte iskall.

Haha Yami har ju redan skrivit i sin blogg om min lillasysters
kommentar.

Jag sa till Yami att vi borde göra något annat ikväll.
Vi har liksom inskaffat oss rutiner.. Tvn, ut, chips och skitsnack.

Men min lillsyster tyckte att vi ska börja "hänga med polare".
Hallå, har hon sett våra nallesamlingar? Har hur många vänner som helst.

 

Nu ska vi skriva en liten låt. Sen skriva ett skivkontrakt och
dra iväg till Hollywood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0