måndag och tisdag.

Det är fan redan Onsdag imorgon. Oj jävlar.
Igår åkte jag som sagt till mamma och Marcus satt
där på busstationen snällt och fint och väntade på mig (:

Eller vänta.. Det gjorde han inte alls. Jag ringde honom
när jag kom fram för jag såg honom inte. Då vilseleder
han mig så jag börjar gå mot ett håll, sen kommer han
och skrämmer livet ur mig bakifrån.

Vi satt i alla fall där på stationen och socialade en stund.
Sen när jag kom hem till mamma så kollade vi självklart
på paradise hotel.

Idag då .. Skolan har varit toppen som vanligt! Haha
skriver fan alltid så om skoldagarna :') . Träffade dock Linda
för lite.

Jag och Kb hade våran redovisning idag också. Grymma!
På mattelektionen fattade jag ingeting. Svenskan sov jag nästan
igenom. Engelskan missade jag på morgonen eftersom jag missade
min buss. Haha låter som en riktigt seg dag. Men tro mig,
helt underbar med rätt folk :)

Jag och Tor fick stressa till bussen sen eftersom Hans, våran
snälla rara snabba datalärare inte riktigt ville släppa iväg oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0