jag hatar blogg.se!

jag har fan anledning till dåliga uppdateringar.
Är så sjukt trött på blogg.se så jag tänkte skriva ut mina
aggressioner i ett mail och skicka till dom i hopp om att
dom lägger till mig på vip-listan.

Okej slut på klagandet. Men ikväll är fan inte livet lätt.
Matteprov imorgon. Onsdag imorgon. Måste fixa dricka
och cigg till Fredag. Och saker jag inte skriver upp här.

Men dagen har rullat på helt okej idag. Kom till skolan med
ett toppenhumör och skrattade åt allt. Tills jag slog i huvudet
i en jävla hylla som är över min sittplats i klassrummet.

Så varje gång jag ställer mig upp så dunkar jag i huvudet.
Nu småler/småskrattar några av er säkert, tro mig, det gjorde jag också
dom första gångerna. Men efter ca. 10gånger är det fan inte kul längre.

Tor: Rapar*
Jag: Mmm fräscht.
Tor: Men jag är gasig i magen ..
Jag: Om du rapar är du fan gasig i halsen
Tor: Neej
Jag: Jooo
Tor: Men de är båda, halsen och magen sitter ihop
Jag: Vaaaaa?
Tor: Hahahah!

Hans (dataläraren): Hörrni pojkar!
Jag: VA? POJKAR?
Tor: HAHAH
Hans: Jaa? pojkar..

Sen gittar jag och Tor vidare:

Jag: Jag är väl fan ingen pojke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0