its all up to you.

Igår så va jag med Yami hela kvällen. Vi kollade på oc
hemma hos henne och bara chillade.

Sen drog vi vidare till gymmet. Först kom vi inte in för att
korten funkade inte. Så vi dunkade på dörren och ut
kommer en snubbe som vi aldrig sett där.

Han kunde inte svenska och eftersom att vi inte kan hans
språk så blev det engelska. Yami visade sina talanger! (;

Jag: Oooh YAMI HALVA INNE!
Yami: HAHA SCCHHH tänk om han skulle kunna svenska....

Efter att vi tränat oså så kilade vi hemåt (:
Det blev knas på kvällen, för båda. Så jag ringde henne
med ilska i kroppen och tårar i ögonen. Och eftersom att hon är den
bästa vännen så fick hon mig direkt på bra tankar (:

Sen var det hennes tur att ringa och behövde mitt stöd.
Men eftersom att jag är en sån romeo och en bra vän så låg jag och
snarkade och hörde inte alls att det ringde. Mobilen låg t o m under min
kudde.

Dåligt samvete. Men hon ska ringa sen. Då ska jag vara eeextra snäll!

Nu ska jag gå to the work sen ska jag in till skolan och göra ett prov.
Sen tillbaka till jobbet. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0