impulsiv som vanligt.

Jag skulle egentligen åkt till Nyköping och shoppat lite
efter att jag slutat jobbet. Men det blev Eskilstuna med
bror och syster.

Köpte smycken, overknees och lite småsaker till mig
och sen hittade jag äntligen en present till Nille.
Det är ju alla hjärtans dag på söndag.

Började känna mig lite stressad över vad jag skulle köpa.
Men sen gick jag in i en butik och blev helt kär, så köpte "saken".

Förra året köpte jag en ram, skrev ut en bild på mig och honom
och köpte en liten nalle. Haha! Fan va billigt och tråkigt det känns
nu när jag köpt detta.

Meeeeen min pojkvän har varit världens bästa pojkvän, så självklart
skulle han ha det här :)

Nu ska jag tvätta lite. Sen ringa Yami (:

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska klippa mig imorrn och shoppa! :D Härligt att du hittade lite grejer o att du hittade present till Nille!

Saknar dig babe! <3 Vi ses på måndag!

2010-02-12 @ 13:53:57
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0