ibland är jag en riktig romeo.


2007. Varje sommarkväll hängde vi nere vid sjön med våran öl eller cider.
Bråk och tjaffs varje fest, men vi tog oss igenom alla strider.
Riktiga drömmare och små. Det skulle alltid vara vi två.



2008. Vi bitchade runt i skolan och kollade snett på alla. Offrena skulla kallat
oss iskalla. Vi stack också till London detta år. Och vi bråkade och skiljdes åt. 
Mycket kul och knas på ett och samma år. Fan allting känns som igår.


2009. Svär vårat bästa år. Alla år har varit toppen, men 2009 vi blev vänner igen.
Jag fick tillbaka min riktiga äkta vän. 2009 drog vi fram och tillbaka till Sollentuna,
dissade gråa Eskilstuna. Skulle jag rabbla upp allt vi gjorde 2009 så skulle 
det bli en fet bok. Men ett underbart år där ingen utav oss klev på den andras tår.


2010. Vårat fjärde år. Fan va fort tiden går. Våra drömmar om att bli 18
är här nu. 2010 kommer bli ett grymt år. Körkort, krogen och alla våra äventyr.
När vi vill så flyr vi. Vi kommer hålla ihop livet ut.

Homie, you are a true friend
that i never will let
disappear again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0