i cant get you out of my brain.

Hellloooo!

Väldigt glad. Väldigt pigg.
Men helt plötsligt blev jag väldigt seg.

Oj jävlar Yami va mycket väldigt.
oj jävlar oj jävlar.

Haha ingen som förstår, men de gör inget (:
Yami förstår!

Toppendag i skolan idag. Fick veta att jag fick Vg i
Engelska A. Så det kändes skönt.

Flipp hela dagen i skolan. Jag och Kb skulle jobbat
efter skolan. Men min buss gick och han skulle fira med
sin flickvän att dom har varit förlovade 1 år nu, grattis! (: ♥

Är i malmköping nu. Träffade Yami en stund.
Och som vanligt satt vi och garvade ihjäl oss åt våra härliga skämt!
Snacka om att boysen kommer få höra mycket om det imorgon (;

Ska åka tillbaka till Mamma snart. Och hoppas på att Marcus
är på busstationen och vill sociala med mig en stund eftersom
att jag måste vänta på min andra buss ett tag.

Ikväll ska jag pluuuugga! Jag ska verkligen det!
Nu är det 1/2. Nu månad och allt. Nya tag som alla säger (:

Ska ringa Yami nu och fråga om hon vill ses en stund innan jag drar.
Sen ska jag smsa Marcus och kolla om han möter mig i Flen.

Soooo later babes!


a very happy Mikaela (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0