hold on.

nu hade jag tänkt skriva ett lite emo-godnattinlägg.

Jag och Yami stack till gymmet förut. Kortet funkade inte
och jag blev helt yr och gav upp.

När jag kom hem kändes allt så jävla normalt.
Haha det är väl bra, men för normalt. Man har verkligen så
fasta rutiner som jag har tröttnat på som fan.

Samma sak händer varje dag. Varje kväll och så fortsätter
det så. Och dom som känner mig vet att jag alltid vill att nya saker
ska hända hela tiden.


Men det är som Yami säger, när man bor i den här skithålan så
är det ganska svårt att göra saker.

Inte konstigt att man är irriterad jämt. Jag vill åka iväg någonstans.
Träffa nytt folk. Festa. Shoppa. Gå på bio osv osv.

Naaaej, ikväll känns det som att det enda som snurrar i skallen är
"fuck life right now". Haha. Posetiv!

Aja, godnatt everybody. imorgon ska jag vakna på en bättre sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0