Feb. 21, 2010

Godmorgon!


Alla mår bra? I hope so (:
Jag mår mycket bättre. Men hade sjukt ont i huvudet imorse
och hade skit ont i halsen. Men nu känns det bättre!

Igår så va Nille här. Vi kilade ut och träffade Yami en stund.
Eftersom vi tjatade så mycket på att hon skulle med ut så
kunde hon offra 15minuter av sin värdefulla tid, hon hade
säkert så mycket att göra.

(sanningen: hon drog ut oss och hade inget att göra alls) Haha! Men hon är söt.


Jag och Nille kollade på nyheterna igår också. Jag vet hur det låter, som
om vi vore ett gift par som skaffat fasta rutiner. Efter nyheterna blir det läggdags
och klockan 5 på morgonen går vi upp och dricker kaffe. Sen iväg till jobbet.

Men i alla fall.. Vi kollade på nyheterna. Jag tror att Nille vill ha en lite mer
allmänbildad flickvän, därför lät han nyheterna vara på.

Men jag är allmänbildad, jag vet t ex. att Avatar var en film som dom la
väldigt mycket pengar på!

Men tillbaka till saken.. Vi såg på nyheterna om de där med kaninerna
och tennishallen som hade rasat igen. Fyfan. Linda hoppas det går bra idag!


Kommentarer
Postat av: YAAMI

Jag tycker att vi har det mysigt :$

2010-02-21 @ 13:31:21
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0