crazy world.

För några minuter sen sprang jag runt i mitt rum i bh och trosor.
Plus en handduk på huvudet.

Jag städade, lyssnade på musik, sjöng, dansade, fick utbrott på småsaker
och försökte komma på vad jag skulle ha på mig.

Helt plötsligt kände jag mig väldigt iacktagen. Eftersom jag spelade
hög musik så tänkte jag att någon kanske smygit in i mitt rum
utan att jag hört det. Men ingen var i mitt rum.

Sen när jag kollar ut genom fönstret ser jag en snubbe på
taket huset brevid oss som står och kollar in till mig.

Vafan!? Jag drog snabbt ner persiennerna och drog på mig
min morgonrock.

Jag undrar hur länge han har sett mig. Från när jag klev ur duschen?
Han har stått på ett tak och sett mig, han vet redan vad jag har
för färg på mina trosor.

Han skottade snö. Det tror jag bara är en bra bortförklaring.
Han ville spana in mig. Den jäveln.

Jag drog upp persiennerna och gav
han en slängkyss, då fick jag en snygg bild på honom.


Kommentarer
Postat av: malin

haha, ofta man står på taket och skottar snö :'D <3

2010-02-05 @ 16:22:43
URL: http://malinbouvin.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha.. xD Jäkla gubbskrälle...

2010-02-05 @ 18:20:40
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0