ännu ett test.

förlåt för den sena uppdateringen. Men jag har levt
som en grottmänniska under dagen.

Ännu ett test. Jag tror att det är karma eller nåt.
Jag fick strömavbrott i hela lägenheten.

Kunde varken laga mat, föna håret, kolla på tv
eller använda internet. Ett tag trodde jag att hårsprayen
var drabbad, men kom på att den inte går på ström.

Men min ambitiösa sida kom fram. Jag började städa,
och ta massor med kort och gick ut med hunden flera gånger.

Eftersom att jag höll på att dö här hemma av svält och
panik över att jag inte ens kunde se på tv så sprang jag med panik
hem till Yami. Eller aah, gick hem till henne.

Vi har kollat på O.c och bara chillat som vanligt. Toppen!
Nu är strömmen tillbaka, och nu ska jag aldrig mer använda ström.
Jag ska leva på solenergi och kan faktiskt gå ut i solen och torka håret.

(Ska använda ström 10 gånger mer än vanligt för att ge igen)


Man skulle kunna tro att jag var full på bilden. Men testa och lev utan ström i 30min
så ska du se att du också kommer bli pantad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0