ångest-över-livet-natt.

Inatt har varit den sjukaste natten på väldigt länge.
När jag kom hem igår så skulle jag smsat Nille,
men jag somnade på två sekunder.

Sen vaknade jag mitt i natten och kunde inte somna.
Va jätte förkyld och hade ont i huvudet. Så jag låg
vaken ett tag och började spekulera ni vet.

Sen lyckades jag i alla fall somna efter ett tag.
Då drömde jag att jag och Yami var inne på Bianco i Nyköping.
Men dom hade stängt, men jag och Yami tog oss in i alla fall.

Sen vaknade jag igen. Gick upp och knarkade nässpray.
Somnade om igen.

Då drömde jag att jag satt i datasalen i skolan, sen skrev
massor med folk till mig. Sen stängde mamma av min dator. 
Då vaknade jag av att jag skrek "Neeeeej!"

Haha osv osv. Min natt har varit jobbig.
Näsan och huvudet är jobbiga. Jag stannade hemma idag.
Ångest över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0