party last night.

Igår fyllde Jimmie 18 år, Grattis!

Så det blev fest nere vid sjön. Även om jag var väldigt skeptisk till det
i början. Sjön? Lukta rök av brasan? Frysa? Haha nej det lät inte lockande.

Men med underbart folk och ett bra humör så blev kvällen toppen!
Min jacka luktade inte alls rök, det var inte kallt och ingen trillade ner
i sjön.

Sen började alla snacka om att polisen kom. Så vissa satt kvar medan andra
drog iväg. Sen var det tydligen en taxi. Så jag satt kvar en stund, sen var det
tydligen polisen i alla fall. Haha! Jag och Emma var riktigt grymma.

Seeen samlades alla igen och kvällen slutade med att jag somnade kanske 4-5
och nu har jag väääärldens huvudvärk. Ska kolla om vi har godis/chips eller vad
som helst hemma, sen blir det att lägga sig framför en film!


pigga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0