last night

Igår åkte jag hem till LindaBabe!

Vi hade det mysigt och kollade på film med popcorn! (:
Efter filmen låg vi och pratade lite, jag skrämde upp henne
men Wrong turngubbarna (;

Jag: Tänk om jag nu går in på toan, sen dör jag av dom inavlade
människorna! Så du ser bara massa blooood.
Linda: Då ringer jag veterinären! Jag har telefonnr till dom!
Jag: HAHA tack......

Ibland undrar man ju vem som är smartast utav alla i min kompiskrets.
Jag hade ringt 112, lätt att slå.


Naaej idag hade jag tänkt dra in till Eskilstuna och kolla på bio.
Men eftersom jag vaknade nu så vet jag inte längre. Ska duscha,
fixa mig, pyssla om mig själv lite. Det blir bra. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0