calling out

Helloo! (:

Satt nyss och disskuterade med min pappa om mitt rum.
Jag vill göra om lite. Lite förändringar. Vill tex ha en ny större
säng, ny dvd och boxer plus en tv.

Det ska jag och pappa fixa! Dagen blev mycket mycket bättre!


Igårkväll då? Det blev som jag ville. Lite chillkrök hemma hos Jonas.
Vaknade upp och hade världens baksmälla, som vanligt. Och för varje
timme upptäcker jag nya bulor på kroppen. Vart fan kommer dom ifrån?
Haha!

Ikväll blir det myskväll med småsyskonen och pappa.
Sen får jag se om det händer nåt mer (:


Funderar på om jag ska köra på en impulsgrej och våga klippa mig själv lite?
Klippa lite lugg och uppklippt. Eller ska jag gå till frisören, haha!
Sist klippte jag av ganska mycket, men det har ju självklart vuxit ut.

Lovar, mitt hår växer som ogräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0