Alice i underlandet!

Heeeelloooo gydis!


Igår blev det lite småparty endå. Jag och 7 grabbar tror jag att
det var. Jag va ensam tjej i alla fall. Haha härligt! (:

Vi lirade lite kortlekar, drack öl och prövade på att få slå varandra.
Riktig killkväll! Haha.


Imorse så kom pappa in till mig när jag var halvt död och sa att jag skulle
me honom och mamma till Stockholm. För dom skulle få spendera lite
tid med mig, eller vad man nu säger. Så hoppade in i duschen och sen drog vi
iväg. Pappa skulle köpa en ny laptop och mamma skulle till Ikea.

Senare körde vi på en impulsgrej och drog och kollade på bio inne på Heron City.
Alice i underlandet blev det. Skit tufft med 3D, men tyckte att dom kunde ha
lagt dit liiiite mer effekter. Meen den va bra! (:


När jag kom hem så mötte jag Aylin, Sandra och Nathalie. Stod och pratade
med dom sen drog jag igång en film. 2:37pm heter den, och fyfan säger jag bara.

Sjukaste, sorligaste och segaste filmen jag någonsin har sett. Inga kommentarer på den!

Nu hade jag tänkt dra igång ytterligare en film (haha) och sen försöka sova.
Soooo kyss (:

Kommentarer
Postat av: Jimmie karlsson:)

Ah tack för kvällen =) var kul. får göra om de nångång,

2010-04-11 @ 02:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0