5minuters kola. Misslyckat.

Caisa brukar alltid snacka om 5minuters kola i sin blogg.
Från ingenstans blev jag skit sugen på det.

Så Caisa skulle förklara för mig på msn hur man gjorde.
Hur mycket man skulle ha av allt osv osv.

Det slutade med en svart kastrull, det brändes lite.
Det smakade endast socket, hade kanske i liiite för mycket.
Och det blev heeelt fucked up.

Antingen så är det Caisa som suger på att förklara eller så
är det jag som inte kan baka. Men tänk på  att jag gick ut med Mvg
i hemkunskap Caisa!

Kommentarer
Postat av: Caisa

HAHAH! men min blir god :( får ta med och ge dig någon dag ;) jag har även cornflakes i :D <3

2010-04-28 @ 21:00:47
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0