Wake It Up

Hej igen :) !

Nu har jag kollat på Step Up 2. Som sagt.. Jag älskar dansfilmer. Och bilfilmer såklart! Så ni vet liksom.. I alla fall. Har kollat på film med Yami, eller aah, hon kollade på typ halva sen försvann hon och pratade i telefon. Gulliiiigt.

Hade tänkt lägga in bilderna. Men det är Yamis dator och jag vet inte hur man gör eller nånting, alltså vart bilderna ligger osv. Jag kanske skulle hitta en nakenbild på henne om jag satt och rota igenom? Haha!

Jag vet inte vad jag ska göra nu medans hon snackar i telefon, hon har säkert telefonsex, så vågar inte gå in dit. Haha alla kommer få en helt fel bild av Yami när man läser min blogg. Nakenbilder, telefonsex och kåta äventyr. Men det är inte som det ser ut! Som man brukar säga ...


Nu ska jag nog gå ut på balkongen, lyssna på musik, tänka igenom saker och ting och bara ta det luuuugnt. Så lägger väl upp bilderna så fort bruden är klar (;


som sagt, ni får se lite roligare bilder snaaart! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0