uuuursäääkta mig

Hej!

Och förlåt för den dåliga uppdateringen, men höll på att försova mig imorse. Sen efter jobbet har jag och Yami vart ute heeeela kvällen, förutom typ 20min? Så har nästan frysit mig till döds.

Det vi har gjort är väl inget speciellt? Vi satt ute och bara var vi ett tag. Sen så var det ju lite småtjaffs mellan Yami och en sk. gammal vän till oss. Först bdb, som är ganska töntigt och ta bråket över. Speciellt när man säger tusen gånger att man inte vill ha nåt med personen att göra, men endå smsar och skriver på bdb :) Och menar självklart inte Yami :)

I alla fall.. Tjaffset fortsatte uppe på hedén. Och självklart fick jag inte vara med, eller för Yami fick jag. Men aah, ni fattar? Så satt med Denise och Oskar och pratade och tjuvlyssnade. (HIHI). Sen kilade vi hem och käkade oså. Sen skulle vi till Gårn. Eftersom det var där hon skulle hänga ikväll. Och hon smsade efter att Yami och hon skiljts åt. Och eftersom Yami är så mogen så drog vi dit så hon kunde ta det face 2 face. Meeen då åkte hon iväg och hittade på nåt. Bowlade? Så vi följde Nathalie till Stefan, sen spelade vi in inspelningar på Oskars mobil. Haha!

Sen i alla fall så kom bruden tillbaka. Och Yami o hon fortsatte sitt tjaffs. Antog att jag inte fick va med, igen, så satt på en bänk och tjuvlyssnade med sällskap :) Dom verkade inte få nåt utav sitt tjaffs så dom skiljdes åt. Men lite svårt och prata med någon som kommer med samma argument hela tiden och bara kommer med massa.. Bullshit? Aja, what ever :) Nu blev de feta historian, men kul och läsa sen så man kommer ihåg dagarna. HAHA

Sen gick vi hem, and now im home. Ska lägga mig i sängen. Är helt död. Jobbat 8 timmar med inte ens en halvtimmes rast. Huuuh. Så antar att vi hörs imorgon? Puuuss

Och föresten! Fick brev från Csn idag. OCH JAG FÅR MITT STUDIEBIDRAG OM JAG FORTSÄTTER SÅ HÄR! från 09-10. DOOOM SER SKILLNAD. Helt otroligt. Men jag fixar det här! Lätt som en plätt, eller vad man nu säger?

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du fixar det gumman! <3 jag VET att du klarar det! :D <3



//Linda

2009-10-01 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0